Wednesday, April 30, 2008

sedikit mengenai saya...
saya mula mengambil produk elken disebabkan saya mempunyai masalah kulit iaitu panau.. saya percaya ramai org yg mempunyai masalah ini.. saya menjaga kebersihan seperti orang lain.. mandi 4 kali satu hari.. gunakan shower cream yg mahal... tp masih juga ada panau di badan saya... saya berjumpa dgn doktor swasta dan dia menyarankan saya mengambil spirulina sbb saya tidak makan sayur.. kemungkinan sbb saya tidak makan sayur.. jd ketahanan badan saya terhadap bakteria kurang... kemudian saya terfikir utk tanya doktor.. spirulina keluaran mana yg terbaik sbb pada saya spirulina ada bnyk di pasaran.. doktor tersebut terus menjawab.. ELKEN..
di tempat kerja saya tanya kpd kwn2 saya mengenai ELKEN sbb sblm ini saya belum pernah mendengar mengenai ELKEN.. Apa itu ELKEN?.. rupa2nya kebetulan ada seorang orang kuat ELKEN di pejabat saya... dan saya telah daftar jadi ahli dan membeli spirulina spt yang disarankan oleh doktor.. sebulan saya amalkan.. tp perubahan hanya sedikit.. panau saya masih ada...
kawan saya syorkan saya ambil fujita lactose utk mencuci usus saya sbb jika usus tidak bersih, segala nutrien tak dpt diresapkan dgn sempurna ke dlm salur darah.. jd saya cuba 6 peket sambil terus mengamalkan spirulina.. Alhamdulillah slps 2 bln ni.. hanya tinggal tompokan kecil pada badan saya dan saya rasa 2 hingga 3 hari lagi hilanglah...

No comments: